Welkom bij Stichting Family Fun

De stichting is in 2006 opgericht en geboren uit het verlangen om de relatie tussen ouder en kind in een gescheiden familie-situatie te verbeteren. Inmiddels heeft Stichting Family Fun -in samenwerking met uiteenlopende partners- enkele honderden gezinnen gecoacht om hun (samen)levenskwaliteit te verhogen. Heden ten dage worden er diverse activiteiten en workshops georganiseerd vanuit de missie om mensen met elkaar, met de natuur en met het dier te verbinden.

We zien ernaar uit u te ontmoeten op onze innovatieve broedplaats en eventuele vragen te beantwoorden. Suggesties zijn van harte welkom via het formulier op de contactpagina.

We wensen wij u in ieder geval veel leesplezier en inspiratie, en verwijzen u graag door naar onze Projecten.

Afspraak maken?

Vul onderstaand formulier in:

*Bedrijf

Uw email